lisentipsar.blogg.se

Här kommer ni dagligen få tips på recept, utflykter, träning, mode, inredning, restauranger, resor, dukningar, evenemang, skönhet, pyssel och lite annat. Så följ min blogg och du kommer få ett bra och inspirerande tips om dagen!!

Sillen & Makrillen!!

Kategori: Restauranger

 
 
 
Restaurangen Sillen & Makrillen i Helsingborg har absolut det bästa läget man kan ha. Det är helt enkelt helt perfekt o bättre utsikt än så får man inte. Deras mat är även fantastisk och solnedgångarna man får se är ljuvliga o ger varje kväll många sommarminnen o bilder. I söndags var jag dock inte där på kvällen utan på dagen o avnjöt deras fantastiska brunch som jag inte ens visste att de hade. Så om ni har en ledig söndag framöver då vädret är sådär lite lagom varmt o skönt rekommenderar jag er o gå o spendera er eftermiddag o äta en smaskig brunch i deras sköna soffor o bara njuta av utsikt, god mat, sol, värme o trevligt häng. Brunchen innehåller allt man kan önska sig av en brunch såsom sill, lax, färska räkor, salami, skinkor, ostar, yoghurt, färsk frukt, carpaccio, äggröra, korvar, bröd, ceasarsallad, plättar, bacon, choklad, kakor, kaffe, juice osv. Så du kan sitta länge o bara småprata o njuta av allt gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Att gå hit och äta på kvällen o deras fantastiska mat o njures solnedgången från första parkett är verkligen också o rekommendera. Så ska du bara besöka en sommarrestaurang i sommar i Helsingborg har du två restauranger o välja mellan Sillen & Makrillen eller Pålsjö Mat o Bar som jag gjorde ett inlägg om för någon vecka sedan (ni hittar det inlägget under restauranger). För mer information o bordsbokning kolla in www.sillenmakrillen.se
 
Glöm inte att ni även hittar lisentipsar på Instagram o att ni enklast följer bloggen via bloglovin.
 
KRAMAR
Louise

KOMMENTARER:

  • Madde säger:
    2014-06-17 | 20:13:24

    Oh herregud vad gott det såg ut!! Deras brunch måste jag absolut testa.

Kommentera inlägget här: